Contact / FAQ

Contact

Contactgegevens

Telefoon: 020 248 00 10
Whatsapp: 020 248 00 10

Adres

LRG Moving B.V. / Snelle Verhuizers
Rhoneweg 20
1043AH Amsterdam

Openingstijden kantoor

Ma t/m za 08:30 – 18:00
Zondag 10:00 – 15:00

Bedrijfsgegevens

KvK: 80494110
BTW: NL861691805B01
Bank: NL24BUNQ2065427035

Verhuisofferte aanvragen? Klik dan op onderstaande knop!

Naam(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Veel gestelde verhuisvragen

De kosten van een verhuizing bestaan uit verschillende factoren. Het is daarom verstandig een prijsindicatie op te vragen. Goed om te weten is dat wij altijd een indicatieve prijsopgaaf communiceren. Zo betaal je achteraf alleen voor het afgenomen werk. Zijn we eerder klaar? Dan betaal je ook minder!

De kosten van een verhuizing heb je daarmee geheel zelf in de hand. Zorg je er zelf voor dat alles transportwaardig verpakt is en demonteer je zelf de meubels voor jouw verhuizing? Dan kan je flink op je verhuiskosten besparen.

Wil je weten wat een verhuizing ongeveer kost of hoe je op jouw verhuiskosten kunt besparen? Klik dan hier.

Ja! Hoe meer handjes, hoe lichter (en dus sneller) het verhuiswerk. Wij zijn flexibel met onze verhuisdiensten. Meehelpen kan, maar als je lekker achterover wilt leunen, is dat uiteraard ook geen probleem. Op vakantie tijdens verhuizing? Ook geen probleem! We bieden ook full-service, waarbij wij de verhuizing van A tot Z uitvoeren. Wij zorgen er dan voor dat bij terugkomst alle spullen netjes op hun plek staan in het nieuwe huis!

Jazeker! Onze ervaren en vakbekwame verhuizers doen er natuurlijk alles aan om schade te voorkomen (en gelukkig gaat dat ook vrijwel altijd goed), maar daar waar mensen werken, kunnen foutjes worden gemaakt, en een ongelukje zit vaak in een klein hoekje. Mocht er onverhoopt iets misgaan, dan zijn we de eerste die de hand in eigen boezem steken en met een oplossing komen. Beloofd!

Een geclaimde schade moet daarbij natuurlijk wel redelijk zijn en echt door toedoen van onze verhuizers zijn ontstaan. Daarover maken we tijdens het inplannen van jouw verhuizing duidelijke afspraken, die ook zijn terug te lezen via onze algemene voorwaarden

Jouw verhuizing betaal je altijd achteraf, nadat de verhuizing is afgerond. Na de verhuizing berekenen we het aantal uren van onze verhuizers en de gebruikte materialen (mocht dat van toepassing en afgesproken zijn). Naar gelang de daadwerkelijk geleverde arbeid berekenen we de prijs. Daar ontvang je netjes een factuur van die je via bankoverschrijving of betaallink kan voldoen. LET OP: wij zijn een cashless verhuisbedrijf, en nemen géén contante betalingen aan.

Ja! Wij werken zeven dagen per week, vaak ook tijdens de feestdagen (behalve met Kerst, Koningsdag en Nieuwjaardag). Houd er wel rekening mee dat wij op zondag een toeslag (75% berekenen). Op alle overige dagen (dus ook op zaterdag) hanteren we het standaard tarief. Dit tarief is overigens niet afhankelijk van drukte of bezitting, maar geldt het hele jaar door!

Dat kan! Indien je zelf over een verhuiswagen beschikt, is het ook mogelijk om alleen verhuiskrachten bij ons af te nemen. Dit gaan alleen wel met een minimum van twee, en houd er rekening mee dat er een opslag wordt berekend ten behoeve van het vervoer van de verhuizer. 

Groot! Wij rijden met bakwagens die met een normaal B-rijbewijs kunnen worden bereden, maar dan wel de grootste in hun klasse. Zo zijn onze bakwagens een stuk groter dan bijvoorbeeld de bakwagens waar Coolblue en Albert Heijn mee bezorgen. De inhoud van onze bakwagens variëren tussen de 21m3 en 25m3. Heb je veel spullen? Dan zetten wij meerdere bakwagens in!

Omdat wij een Amsterdams verhuisbedrijf zijn, en het overgrote gedeelte van onze verhuizingen binnen, van of naar Amsterdam plaatsvinden, hebben wij bewust gekozen voor bakwagens als vervoermiddel. Wij beschikken bewust niet over vrachtwagens en/of opleggers met containers omdat deze weinig handzaam en niet duurzaam zijn.

Heb je een last-minute klus? Grote kans dat we die er nog wel tussen kunnen fietsen. Houd er alleen wel rekening mee dat het begin en einde van de maand voor ons drukke periodes zijn. Mensen verhuizen nou eenmaal het vaakst aan het einde of het begin van de maand. Wil je aan het begin of het einde van een maand verhuizen? Dan is het raadzaam je verhuizing minimaal drie weken van tevoren bij ons te reserveren om verzekerd te zijn van een plekje in onze verhuisplanning.

Ja! Zeker! Vanwege de corona lockdowns zijn wij volledig ingericht op het verschaffen van offertes op afstand. Dat doen we telefonisch of middels videobellen. Dat vinden we bij deze tijd passen en daarmee besparen wij (en jij!) kosten. Bij complexere verhuizingen kan het echter raadzaam zijn om even langs te komen. Of misschien wel omdat je eerst een gezicht achter het bedrijf wilt zien? Stuur ons even een Whatsappje of bel ons, dan plannen we een inventarisatie in. We komen met alle liefde en plezier kennismaken!

Oh jazeker, dat doen we dagelijks. Onze verhuizers zijn niet alleen razendsnel met tillen en vervoeren, maar ook goed in het secuur inpakken van gehele inboedels. Ook helpen onze verhuizers graag bij het demonteren van meubels, zoals bedden en kasten. Anders dan bij andere verhuisbedrijven, die hogere tarieven rekenen voor een handyman, zijn vrijwel al onze verhuizers opgeleid om dergelijk (de)montagewerk te verrichten.

Bereken de verhuiskosten of vraag een verhuisofferte aan!

Geef je adressen en inboedel op, en ontvang binnen enkele minuten een prijsindicatie of vrijblijvende verhuisofferte!